Uch vilken dag!

Vakna vid 5 och hade jätte ont i ena njuren. Va uppe och på toaletten och kissa i röret som jag lämnade till sjukan sen.
Lyckades somna om och vakna vid 8:30 igen och hade fortfarande välldigt ont:(.

Åkte till sjukan vid strax innan 12. Proverna går iväg till ett större sjukhus vid 12. Åkte hem och vilade lite. Hade då så ont så jag orka inte ens äta. Hade ringt min barnmorska tidigare och fått en akut-tid till läkaren vid 15:45.

Min styvson följde med dit för att hålla mig sällskap. Det gick jätte bra, förutom att läkaren dunka till mig i njuran för att kolla hur ont jag hade. Va ju inte särskilt glad över detta, då det gjorde välldigt ont:(. Fick utskrivet medecin så jag kunde börja med dom innan resultatet kommer i och med att jag hade så ont som jag har. Hämta ut det innan vi åkte hem. Tog en värktablett och en tablett som jag fick utskrivet och nu känner jag mig mycket bättre:). Så nu kanske jag kan sova hela natten utan att ha ont:).

Har varit en ganska lugn dag annars. Har suttit och kollat på fim med styvsonen. Medans älsklingen har varit ute och målat på mb-traktorn.

Resten av kvällen blir lugn.

Kommentarer
Postat av: penny

Bloggdesignerbjudande på min blogg =)

2010-05-07 @ 19:03:51
URL: http://pinuppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0