Nu får det vara bra!

Somnade vid 0:30 och vakna vid 1:05 igen och hade jätte ont i njuren. Tog en värktablett och kunde sedan somna om. 

Vakna igen vid 8 men låg kvar i sängen med älsklingen och kolla på film till kl 10:30.

Fick en macka på sängen av älsklingen som han mata mig med:). Det kallar jag frukost på sängen:))

Nu har äntligen pencelinen börjat värka så nu har jag inte såå ont längre:). Hoppas på att det ska vara sista gången jag har njurinvägsinfektion, för det är inte alls kul med smärtan som är. Jag föder hellre barn än har så ont.

Har diskat lite idag, varit i affären och handlat lite med styvsonen och varit med älsklingen när han har renoverat mc:n.

Annars har dagen varit lugn. Och ska så förbli. Har lånat en långfilm av grannen som vi ska kolla på sedan, Skotten i knutby. Den ska vara bra sägs det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

høres ikke bra ut :/

søt blogg og god bedring :D

2010-05-08 @ 13:31:48
Postat av: emmelye

fina nu var tsm :D

2010-05-08 @ 17:52:54
URL: http://emmeeely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0