Lite bättre!:)

Vakna klockan 6:20 med hostatack och ont i halsen. Älsklingen mata mig med smörgås, det kallar jag frukost på sängen:).

Vi mådde båda ganska dåligt så vi blev kvar i sängen och kollade på film och somnade till och från fram till 12.
Gick då upp och började dammsuga lite efter alla djur som stökar ner. Har även tvättat, diskat och duchat hunden. Efter det fick jag städa badrummet. Han blötter ner ganska mycket. Rollade av hans säng me, som va full med hundhår.

Nu på kvällen har jag och älsklingen varit och handlat lite och så åt vi lite kvällsmat med styvsonen när vi kom hem.

Nu sitter vi allihopa och kollar på guldkompassen, väldigt bra film:).

Kommentarer
Postat av: K L A R A

sv: min dag har bara varit bra:)

KRAM

2010-05-09 @ 21:59:49
URL: http://klaradaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0