Barnmorskebesök!

Gick upp vid 8 idag. Va hos barnmorskan idag kl 10. Och det gick bra. Mitt värde på hjärnet var mycket bättre:).
Däremot var det inte bra med njurarna. Hade lite bakterier i urinen och det läckte från njurarna, så det blir till att göra en mer grundlig odling imorgon. Det måste ju vara morgonurin. Sätts väll på en längre kur denna gången.
Mätte oxå magen och den hade växt en hel centimeter sen sist och det va bra. Jag följer kurvan som jag ska:). Och så lyssnade vi på hjärtslagen och det lät bra:).

Var och handla lite på vägen hem. Tog en liten extrarunda hem i det fina vädret.
Har ätit lite nu när jag och älsklingen kom hem och diskat upp lite.
Ska snart hämta en halvstyckad gris som vi ska packetera in i frysen. Och det är en del. Men då har vi kött ett tag, till nästa gång det är styck:).

Ska tvätta lite, annars blir det ganska lugnt resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Tara

okej :)

2010-05-05 @ 20:49:48
URL: http://tuggumituggandebloggaren.blogg.se/
Postat av: myolivia *

låter bra det :D



PUSS :D

2010-05-06 @ 06:05:23
URL: http://myoliviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0