1:a Maj!

Gick upp vid 7:30 redan. Gick ut på en promenad med hunden och märkte att det var för kallt att ha sommarkläder idag.  Annars är det ju en sådan dag som man ska ha det ju. Lade ner det för några år sedan att tvinga på mig sommarkläder på 1:a maj, då jag blev sjuk:(.  Har inte ont av foglossningen längre då bältet hjälper så jätte bra:).

Har fått lite gjort idag. Gjorde omelett till frukost, diskade. Så har jag varit iväg och handlat lite mat och tankat en dunke med bensin till älsklingens mc. Så har jag totalstädat badrummet. Och varit hos en granne och druckit lite kaffe.

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Kolla lite på någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0