Underbar dag!

Vakna vid 5:20 av en hostatack:(. Va uppe och hosta och spotta ett par gånger och drack lite vätska och somnade igen vid 6. Vakna vid 10 igen och gick upp, så det blev ett par timmars sömn i alla fall:).

Åkte iväg med styvsonen och handla lite färg, va på systemet åt grannen och va i affären och handla lite mat. Då spöregnade det ute till och från. Regnet gick över för att komma tillbaka lite då och då.

Va ute en sväng och kolla när några grannar och älsklingen fixade lite med mb-tracken. Och så va jag och hälsa på en annan granne. Det är så underbart nu när jag kan röra mig lite mer och inte känner av foglossningen så mycket:).

Nu på kvällen har det inte regnat så mycket så jag och älsklingen gick på en långpromenad med hunden i det varma vädret. Sen åkte vi på en liten biltur med grannen och kollade vyerna runt omkring och kollade på en massa rådjur, riktigt trevligt:). Nu sitter vi och kollar på sagan om ringen del 1.

Kommentarer
Postat av: Maliin

Hej!



Nu har jag en tävling på min blogg.

Vill du ha chansen att bli stjärnbloggen?

Det skulle vara jätte kul om du ville delta i tävlingen=)



www.eriksssonemeliee.blogg.se



Kram

2010-05-16 @ 22:21:39
URL: http://eriksssonemeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0