Sikkert oväder!

Vakna första gången av hostan klockan 5:30, va då så trött så jag somnade om ganska så snabbt igen. Vakna klockan 8:30 igen och gick upp.
Jag och älsklingen åkte då för att köpa mat till han. När vi åkte hem igen, kom det sånt osk -och regnväder så vi fick stanna på vägen. Och det va vi inte ensamma om. Det gick inte att se vägen ens:(.
Väl hemma käkade vi lite sen däcka jag. Det är så varmt inne och jag är ju varm som jag är av graviditeten, så jag har varit ganska så slö nu i ett par dagar.
När jag lyckades vakna till liv igen åkte jag och älsklingen på en lien biltur och fikade i bilen eftersom det regnade ute. Vi parkerade vid en sjö på en landsväg och det va jätte mysigt.
På vägen hem köpte vi pizza. Och nu kollar vi på film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-05-21 @ 00:15:48
URL: http://eiiimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0