Orkade inte blogga igår!

Gick upp vid 6:30 igår. Hostan va kvar som vanligt:(, men den börjar avta:). Följde med älsklingen till grannens garage där han skulle göra det sista med mb-tracken. Gick hem en sväng och gjorde lite frukost som jag tog med bort.

Blev lite rastlös av att sitta där så jag gick och tvätta av våran och grannens bil, (den råkade stå brevid så han hade tur *s*). Tvättade även av utemöblerna.

Va hemma lite och dammsugade av lägenheten, tvättade och diskade.
Har missat mina gärntabletter i ett par dagar så det va nog därför jag kännde mig så trött, för jag tycker inte jag gjorde så mycket ändå.

Kom in klockan 21:30 för dagen, tog mig en dush och vräkte mig i sängen till en film.



                                      I DAG!

Idag gick jag upp vid 8. Gjorde mig iårdning. Sen drog jag, älsklingen, styvsonen och grannen in till stan. Vi handlade lite mat och jag va och hämta ett rek-brev. Det va om att mitt körkort skulle förnyas. Fick det skickat så för att jag har haft problem med adressändringen. Men det är ju posten i ett nötskal.

Väl hemma igen packade vi in styvsonens packning i bilen, så körde jag han till bussen. Han åkte hem idag.

Nu har jag diskat och börjat med maten. Det blir marinerad skinksnittsel med stekt potatis och brunsås *mums*.

Ikväll blir det myspys med älsklingen till någon bra film ♥.

Kommentarer
Postat av: Lindsey

vill du göra mig en väldigt stor tjänst??

gå in på länken och lägg en röst på min underbara dotter :)

vill så gärna att hon kommer vidare i tävlingen!!



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=32679



kram / Liinzan

2010-05-18 @ 14:45:08
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Lindsey

tack så jättemycket :D

2010-05-18 @ 17:01:26
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Vad har du för kvällsplaner?

Checka gärna in och svara! ;)

http://aalexandrat.se/2010/may/ikvall-ska-alexandra.html

2010-05-18 @ 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0