Herregud va varmt!

Vakna vid 8:30 och gick upp.
Värmen är avstägnd ändå har vi ca 30 grader inne:(. Fläkten står på för fullt. Jag är redan varm som jag e i och med att jag är höggravid. Och jag säger bara det, ALDRIG höggravid en sommar igen. Jag får torka bort svetten stup i ett med papper. Dushade kallt förut men det höll i typ fem minuter, sen va jag lika varm igen.
Idag har jag annars tvättat lite, dammsugit, diskat och vilat lite, känner mig helt färdig i hela kroppen. Djuren ligger avslagna på golvet. Vart i affären och handlat lite. Älsklingen är ute och sliter som vanligt.
Resten av dagen blir ganska lugn. Ska kolla på film och mysa med älsklingen i kväll när han har jobbat färdigt.

Kommentarer
Postat av: Elsa :)

Vilken vecka är du i ?

2010-05-26 @ 11:56:29
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0