Tur!

Har inte bloggat på ett tag. Har inte haft lust till det då det har hänt tråkiga saker som jag inte skriver om här. Men det har hänt roliga saker med:).
I torsdags....
va jag och älsklingen ute och gick lite. Kollade lite på byxer till älsklingen och så va vi och käka pizza ute:P.
Vi har haft lite planer på att byta bil, så vi kollade på en bil på kvällen, men det va inget att ha. Hade med oss två vänner med. En kompis som har träffat en tjej från turkiet, så jag fick öva lite på min engelska och det gick bra:).
Köpte lite godis på vägen hem som jag och älsklingen hade till myset på kvällen.
I fredags....
jobbade älsklingen så då va jag hemma ensam hela dagen:(. Satt lite här vid datan, diskade, vattnade blommor, gick till affären och handlade och så lagade jag lite mat till älsklingen när han kom hem. Efter maten åkte vi en runda. På kvällen myste vi till tv:n.
I dag.....
har vi varit inne i stan och kikat lite på morgonen, varit i mataffären och handlat lite och på hemvägen åkte vi förbi en bekant för att hämta en nyckel. Väl hemma satt vi vid datan och kikade lite, annars har vi bara slappat och så blir det nog resten av dagen. Ska käka lite marinerad fläskfile med stekt potatis och brunsås till kvällen och så blir det mys med godis till melodifestivalen. Tråkigt att sverige inte är med, men det va väntat för mig och älsklingen då vi inte tyckte om låten.
Överskriften.......
Ibland när det kan vara tungt är det tur att jag har min älskling som ALLTID stöttar mig, för det kan behövas ibland.

Kommentarer
Postat av: Meaaas<3

Frågestund i bloggen! :D



http://meaaas.blogg.se/2010/may/fragafraga.html



2010-05-29 @ 20:37:22
URL: http://meaaas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Jag tänkte köra en VECKANS BLOGG. Vill du bli det? Gå då in på min blogg, kommentera och GLÖM EJ din url. Ha d fint!

2010-05-30 @ 16:08:28
URL: http://blogg.nattstad.se/mizs
Postat av: Venïa

Läs min blogg.

2010-06-03 @ 10:02:55
URL: http://venia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0