Vill sova!

Igår blogga jag inte, brukar ju göra det varje dag. Sov nästan bort hela dagen. Gick inte upp förräns vid 12. Somnade inte förräns vid 2. När vi kom hem på kvällen innan upptäckte vi att katten löpte. Hon gick runt och skrek hela natten, men gubben sov och snarkade:(, så jag trodde taket skulle lyfta. När jag äntligen höll på att somna får jag ett reklam-sms från telia. Hur jävla dumma får dom lov att vara egentligen, skicka ett sms klockan 1:30 på natten:(. Dagen blev som vanligt, ganska lugn. Tittade på hockeyn på kvällen och såg när Canada vann OS-guld, riktigt roligt tycker jag:). Tittade så klart på OS-avslutningen på natten. Hade ju vänt på dygnet så fint endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0