Söndag = Slappdag:)!

Blev ingen körslagen igår. Älsklingen ville kolla på family guy istället. Men till min överraskning kom the green mile kl 21 på 6:an:). Såg väll den för femtielvte gången. Men den är ju så bra, så den kan jag se hur många gånger som helst. I dag har det varit en lugn dag. Gick inte upp förräns strax innan 10 idag, men då va jag för en gångs skull utvilad:). Har tittat lite på handikapp-OS, suttit här vid datan och nu är det skidor på tv. Resten av dagen blir ganska så lugn. Nu har äntligen solen tittat fram:) Det har varit mulet och kallt här hela dagen förutom en stund i morse, när jag låg och sov, kikade solen fram lite. Ska kanske kolla på johan falk ikväll på tv. Har sett den innan, men den är så bra så jag kan se den igen. Om det inte kommer något annat på tv då.

Kommentarer
Postat av: Pippi

Slapp dagar måste man unna sig ibland



Ha en fortsatt skön söndag

2010-03-21 @ 14:47:46
URL: http://pippibears.se
Postat av: Vakaren

Skrattar åt din kommentar att du har sett den gröna milen för femtielfte gången, samma här:-) Dock har vi lite av en tradition att jag och min sambo ser den tillsammans när den kommer men han var ute med sina vänner så inte kunde jag se den själv heller! Hade ju blivit fel;-)



Och ja, slappdagar ska man unna sig för att orka:-)



2010-03-22 @ 11:45:17
URL: http://spiritsandghosts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0