Sikken härlig dag:)!

Solen skiner idag:), det kan ju inte bli bättre. Känner mig ganska så bra idag me faktiskt, men igår va det inte trevligt:(. Hade sådan smärta så jag trodde jag skulle gå i bitar på eftermiddagen:(. Men det gick över in på natten. Nu e det ganska så bra igen. Va ute med hunden förut då min älskling e ute i skogen och jobbar idag:(. Det e en ovanligt stor dobberman och han e ganska stark. Han satte en jäkla fart helt plötsligt så jag flög efter, nära på att jag ramla:(. Men det känns ganska så bra ändå:). I dag har det inte blivit så mycket mer än lite tv. Ikväll blir det väll någon god midda med älsklingen och lite mys till let´s dance:).

Kommentarer
Postat av: Suzana

Aaa! Va härligt med sol! Här i Hultsfred har det SNÖAT hela dagen :( Usch, jag vill ha sommar och sol och en pool :)



sv: Jag gick oxå hos en sjukgymnast, det hjälpte faktiskt :) Måste stuttsa av sig all energi :)

He en fin fredagskväll :)

2010-03-12 @ 20:07:08
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0