Lite bättre

Stackars Rambo med tratten. Nu går han på pencelin så snart ska det väll bli bra så han kan bli av med den. Ligger här och sover i sin egna säng Styvdotterns katt, Cider, är ju lite rolig. Brukar lägga sig på tv:n och sova ibland. Ibland hoppar hon upp där och försöker att fånga det som rör sig på tv:n med tassen *s* Har varit hos läkaren idag och fått min sjukskrivning för foglossningen och sammandragningarna. Gick sedan bort till försäkringskassan och lämnade det, så det blev en liten promenad idag med, och det känns:(. Fick en akut-tid av min barnmorska idag. Hon ville kolla upp så jag inte har öppnat mig redan, så jag inte föder för tidigt, och det har jag verkligen ingen lust med. Jag är ju bara i vecka 23 nu. Annars blir det ju till att ligga inne på sjukhus och det är ju inget kul alls:(. Så jag hoppas på det bästa. I morgon ska jag ligga i soffan och röra mig så lite som möjligt. Det kändes i morse när jag vakna att jag fortfarande har väldigt ont sedan promenaden i stan igår och så va jag tvungen att gå runt idag me:(, så i morgon blir det vila. Resten av dagen blir det att titta på tv och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0