Kan det bli värre?!

Har inte bloggat på ett tag. Har kännt mig skit. Foglossning och mensvärk som förvärkar typ:(. Har fått ont i en muskel i magen som låser sig ibland, kan knappt hosta eller resa mig upp själv ibland:(. Har varit och hälsat på svärmor och svärfar. Va där i från onsdag till torsdag. Hjälpte svärmor och svärfar att handla lite. Eftersom vi inte hämta katten hemma hos styvdottern sist, så hämta vi den på vägen hem igår istället. Så nu har vi en dobberman, två katter och en dansmus hemma. Inatt va det e jäkla liv på katterna. Men dom vänjer sig väll snart vid varandra hoppas jag. Fick hem ett mobilt bredband från ice.net igår, men det funkar ju fan inte här hemma. Det ska vara 90% täckning, bäst vid kusten. Och det ska gå in på 3G:s nät. När vi inte fick det att funka så ringde jag till dom. Då säger fanskapet att det inte funkar hemma hos oss för det finns ingen täckning:@. Men det konstigaste är att vi bor nära kusten, dessutom nästan precis vid motorvägen och vi har ett mobilt bredband som är 3G. Hur fan förklarar dom det?!. Som tur e har vi 14 dagars ånger-rätt så det e bara att skicka tillbaka skiten. Idag blir det en lugn dag som vanligt

Kommentarer
Postat av: Melinda

cider är jobbig katt. har ni redan märkt har jag fattat det som :P hahahha

2010-03-05 @ 14:34:06
URL: http://melindasalomonsson.blogg.se/
Postat av: Marina

ja det har vi verkligen märkt....men hon lugnar väll ner sig snart, när hon blir mer hemmastadd. stisse ligger kvar uppe i sovalkovet sedan vi kom hem igår.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0