Fel låt vann!

Så här kunde det slutat med våran tv igår. Här tyckte vi att fel låt vann. Det är våran mening i alla fall. Men smaken är ju olika visade det sig. Folk får ju tycka vad dom vill:). Roligt för tjejen som vann:), men låten, enligt min mening, var inte bra. Tittade på en bra film efteråt (kommer inte ihåg vad den heter), medans min älskling snarka gott. På natten blev jag dålig i magen, så det blev några toalettbesök. Tror jag åt för mycket mat. Min mage är lite känslig. Somnade sent, men kom upp vid 8 ändå, så nu e jag ganska så trött. Ont har jag inte idag:), inte än i alla fall och det är ju ett stort pluss:)! Vädret har svårt för att bestämma sig idag. Ibland är det sol och ibland mulet. Får hoppas att den lilla solskenen vi har idag ändå lyckas få bort lite mer snö. Har börjat tröttna på snön så mycket nu. Nu vill jag ha vår! Resten av dagen blir lugn. Kanske gå ut på en promenad med hunden sen, om inte älsklingen hinner hem i från skogen. Han är och kollar på ett nytt jobb. Han är ute i skogen och jobbar på helgerna ibland för att hjälpa våran granne, så han slipper att jobba ensam. Det är ju ett ganska så farligt jobb att fälla träd så det är ju alltid bra att man är minst två. Ikväll blir det väll att kolla på någon bra film med älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Suzana

Hihihi...ja smaken är som baken ;) För jag tyckte att låten som vann var kanonbra. Unik!



sv: Åå så kul för dig att få hoppa och studsa snart, hos sjukgymnasten. Det kommer att gå kaononbra ska du se :)



Ha en jättefin och trevlig söndag.

Massa kramar :)

2010-03-14 @ 16:57:08
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0