En härlig dag:)

Fick lite sovmorgon idag, härligt:). Älsklingen hade gått ut med hunden så jag har sluppit det än så länge:). Vakna av att jag hade ont som vanligt, men det känns lite bättre nu:). Har börjat få lite vårkänslor:). Tittar man inte ut och ser all snö som ligger kvar här och bara känner solstrålarna leta sig in genom fönstret så lurar man ju sig själv lite om att det har blivit vår på riktigt:). Resten av dagen blir det att titta på slalom, slappa lite och gå ut i det fina vädret en stund. Ikväll ska det tydligen komma en bra film, så det blir väll att kolla på den:).

Kommentarer
Postat av: Suzana

Härligt med vårkänslor :)



sv: tack, min dotter börjar känna sig bättre :)

Ååå, jag har inget bra botningsmedel mot foglossning. Jag hade ett skärp under den största delen av min graviditet (som också var min fjärde precis som din). Och precis som du har jag varit aktiv, så det kändes jättejobbigt att bara vila och ta det lugnt. Så jag kan bara rekommendera dig att vila. Håller verkligen tummarna för att du ska bli bättre och slippa foglossning. Kram

2010-03-10 @ 12:09:38
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0