En härlig dag fastän det e trist väder!

Gick upp tidigt idag, redan klockan 07:30, efter en dålig natt sömn. Vakna av att jag hade ont i höften:(. Tog en stund innan jag somna igen, men känner mig ändå ganska så pigg och på alerten idag:). Har inte så ont idag:) *kors i taket* *s*. Har i och för sig inte varit ute med hunden idag än, har mest tagit det lugnt och det gör ju sitt:). Styvdotterns busiga katt, Cider, kan inte bara vara jobbig, hon kan vara rätt så rolig me. Fick se hur hon låg på tv:n och hängde över bildrutan med huvudet och ena tassen och jagade dom som åkte slalom på tv *s*. Fick just serverat frukost av min älskling:). Vi äter frukost sent här, då vi båda har svårt att äta på morgonen. Idag eller i morgon blir det att åka å handla lite mat och göra andra ärenden på stan. Funderar att göra något som jag inte brukar göra, skjuta fram det till i morgon. Det e ju så typiskt nu när man inte har så ont idag. Det lär ju inte bli bättre imorgon, men en dag som jag inte har så ont hade varit himmelriket:). Annars blir det lugnt idag. Titta på lite skidor på tv och så blir det väll någon bra film ikväll. Kommer det inget på tv så får det bli dvd-film. Tråkigt väder e det ute me. Imorgon ska det ska komma snö:(. Vill inte ha mer snö nu. Hoppas solen kikar fram snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0