Bebisens hjärtslag:)

Gick upp vid 10 idag. Har varit hos barnmorskan idag och lyssnat på bebisens hjärtslag. Det va inte så lätt då den inte ville ligga still. Men lite fick man höra endå:). Fick en remiss me så jag kan få hjälp med min foglossning hos en sjukgymnast:), får hoppas att det hjälper, har ju en del av graviditeten kvar att gå. Har suttit en del vid datan idag. Har gjort en ny mail till min älskling och lagt ut en annons åt honom i en tidning. En sak som har retat upp mig idag, det e att samhället vi lever i e inte bra. När vi människor behöver hjälp finns den inte. En närastående till mig behövde hjälp med en sak, men verkar bli nekad, det blir helt enkelt för krångligt. Det e sjukt, helt jävla sjukt:(. Nu på kvällen har det varit ganska så lugnt. Har tittat lite på tv med älsklingen och kollat lite på olika tidningar på nätet för annonsering. Nu e det tack för kaffet för idag. Ska försöka att somna normal tid idag.

Kommentarer
Postat av: Suzana

Mysigt med hjärtslag!

Jobbigt med foglossning, hade det jag med.



sv:tack för kommentaren på min sida. Min dotter mår lite bättre nu efter operationen, men hon har ont. Men snart ska hon vara piggelin och ute på fotbollsplanen igen ;)

2010-03-08 @ 16:03:24
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0