Ännu en härlig dag:)!

Gick upp tidigt idag, redan klockan 7. Skulle uträtta lite ärende med älsklingen innan han skulle ut till skogen och jobba. Har varit hos hans ex och hennes barn, som ville hälsa på hunden. Var sedan på bolaget åt grannen och sedan handla vi lite mat. När jag kom hem va jag så trött så jag däckade och sov i 2 timmar:), det var jätte härligt:). Solen har skinit här i dag med och vädret har varit alldeles underbart. Var ute på en lite längre promenad med hunden idag. Så det har varit en härlig dag utan några större smärtor:). Ikväll blir det god middag och mys till melodifestivalen med älsklingen. Det blir nog Timoteij som får min röst, tycker dom är bra:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0