Uppdatering!

I går......
hade vi en slappdag jag och älsklingen. Han skulle egentligen jobbat, men han tog en dag ledigt:). Vi myste hela dagen till film. Älsklingen puffade lite på magen och bebisen i magen sparka tillbaka. Det tyckte han va roligt så han gjorde så i ett tag. Det gjorde mig så trött så jag somnade och sov i två timmar ungefär. På kvällen åt vi varma smörgåsar till midda. Så det blev en riktigt latdag. Sen åkte jag och lämnade en bil som vi hade lånat. Blev bjuden på kaffe så jag fastnade där en stund.


Idag....
gick jag upp med älsklingen och drack kaffe med han vid 6:30. Efter att han hade åkt till jobbet dammade jag, diskade, städade badrummet och åt frukost. Sen blev jag så trött så jag sov en stund. När jag vakna igen dammsugade jag och tvättade golven. Åkte sen till en liten affär och handla lite. Handla bland annat dricka till älsklingen som jag åkte och lämnade till han på hans jobb. Sen åkte jag till en bekant och hälsade på. Vi drack lite te och kaffe och prata lite. Åkte sen till affären och handla lite mat inför middagen. Det blev marinerad fläskfile med stekt potatis och brunsås. Sen diskade jag och tvättade.

Kommentarer
Postat av: Mona Charlotte

Kjempe fin blogg! :)

Ha en forsatt fin kveld :)

2010-06-14 @ 23:22:53
URL: http://monachar88.blogg.no
Postat av: amanda

Nu är det såhär att jag är en utav 10 finalister som kan vinna 3000, och det vore jättegulligt om du kunde rösta på mig.

Det gör du genom att gå in på denna länken;



http://myshowroom.se/10-finalister-rosta-fram-snyggaste-bloggdesignen/



Och kommentera NUMMER TVÅ eller AMANDA GRAHN!

:Da

2010-06-15 @ 20:45:59
URL: http://aamandagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0