Lite uppdatering!

Har väll egentligen inte hänt så mycket sedan jag blogga sist. Har försökt att ta det ganska lugnt då det inte är såå länge kvar tills jag ska föda. Känner av dom där trevliga förvärkarna nu när jag är in action, som går runt på stan och så. Som sagt, har ju lite svårt att vara still, men nu får jag ta lite småpauser ibland och lite vilning mitt på dagen när kroppen säger ifrån.
Det känns nu att bebisen inte har så mycket platts i magen längre när den försöker att sträcka på sig och puffrar på mina revben.
Annars har det som sagt varit rätt så lugnt. Älsklingen jobbar och står i långa dagar så jag är mycket hemma ensam. Men det är rätt så tryggt att han inte är så långt hemmifrån om det skulle vara något. Och ibland kommer han hem på lunch:).
Idag har jag suttit ute i solen lite och försökt att få lite färg, lyckades väll någorlunda. Har lätt för att få färg snabbt, men nu när jag är gravid har jag inte riktigt det pregmentet. Och det kan ju bero på att jag har gjärnbrist med. Då brukar man vara ganska blek. Annars har jag duchat, diskat lite, ätit och varit hos älsklingen och ätit lunch.

Resten av dagen blir ganska lugn. Känner mig lite slö i och med att det är så varmt och att jag har gjärnbrist.
Får se när jag kikar in här igen och skriver lite.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har börjat designa egna smycken. Kika gärna på det första smyckena jag har lagt in på min blogg och kommentera eller köp ett smycke om jag har designat något som passar dig i smaken.

2010-06-03 @ 19:47:53
URL: http://creaforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0