Lite uppdatering!

Har haft lite att göra och har då inte haft tid att blogga.


Igår.....
väckte älsklingen mig vid 6:30 så vi kunde dricka lite kaffe innan han skulle till jobbet. Tycker det är mysigt att få se han innan han åker iväg.
Satt här vid nätet en liten stund och kollade upp lite grejer och hade ett halvt öra på tv4:a nyhetsmorgon. Blev väldigt trött efter ett litet tag, så jag vilade en timme ungefär. Känner att jag har börjat bli väldigt trött nu när det inte är så länge kvar innan jag ska föda.
Gick sedan in till stan för att uträtta lite bankärende och handla lite i mataffären. Sen till strax efter lunchtid kom älsklingen hem så åt vi lunch tillsammans, sen åkte han och jobbade igen. Lite senare dök några vänner upp och var här en liten stund. När dom hade åkt diskade jag och tvättade. När älsklingen kom hem åt vi midda.
Tog sedan hand om tvätten och sen kollade jag och älsklingen på en film.


Idag......
väckte älsklingen mig igen innan han åkte. Sov som vanligt en stund innan jag gick in till stan och uträttade lite mer bankärenden. Gick sedan till älsklingens jobb och lämnade lite lunch till han. Sen gick jag till affären och handla lite mat.
Efter det att jag kom hem har jag i stort sett suttit i telefonen. Skulle ringa om en räkning från norge. Satt och vänta i ungefär en timme (helt sjukt). Har ringt lite andra samtal me. Har förberett middag oxå. Väntar nu bara på att älsklingen ska ringa och säga att han är på väg hem så ska jag fortsätta med maten. Det blir marinerad karre med stekt potatis och brunsås :P.
Till kvällen blir det mys med älsklingen till någon film och lite godis.

Kommentarer
Postat av: Becca & baby

Åh, god mat ni ska äta ;)

2010-06-08 @ 20:51:25
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: tobbs

Våga visa ben! sommarens modetips från www.tobbs.se



Läs en blog med fashion & stil www.tobbs.se

2010-06-08 @ 22:20:14
URL: http://tobbs.se
Postat av: Becca & baby

Jag har haft en väldans tur med min kropp efter förlossning och graviditet och är nästan precis som innan. Har några bristningar mitt på magen och magen putar lite, lite mer än innan. Men annars är jag tillbaks ;) Är nog inte lika lätt när man fått fler barn så jag ska passa på att verkligen NJUTA innan det är dags för nästa :)



Kram.

2010-06-09 @ 01:18:04
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0