Längtar!!

Nu längtar jag väldigt mycket efter bebisen jag har i magen. Det har jag ju så klart gjort hela graviditeten, men nu när det inte är sååå långt kvar så längtar jag desto mer. Börjar få tankar på att ge mig ut och promenera låångt så jag kan få igång det, men det är ju inte heller så bra. Jag får snällt vänta ut så bebisen blir helt färdig där inne. Ska bli väldigt roligt och spännande och se va det är för något kön. Va ju meningen att vi skulle kolla upp det, men eftersom jag har haft problem med foglossning och då har haft problem att köra så långt så har det inte varit möjligt att åka iväg och kolla det. Där vi bor kan dom inte göra det utan vi måste åka rätt så långt för att göra ett sådant ultraljud, som då är privat, som man får finansiera själv. Så det är ju inte vilket sjukhus som helst som utför det. Men jag tror att vi väntar en liten kille. Min mage står rätt ut och det har den gjort med mina två andra pojkar. När jag gick med min dotter hade jag en jätte bred mage och så gick jag dessutom upp på lite andra ställen. Det har jag inte gjort nu och det är jag väldigt glad för.

Idag fick jag sovmorgon, *härligt*. Ställde larmet på 8, men lyckades stänga av det och vakna klockan 8:45. Blev lite stressigt då. Jag skulle vara på banken klockan 10, men jag hann:). Jag var där redan 9:50:). Efter banken bar det av hemmåt igen och äta lite frukost. Sen satt jag vid datan en stund och kollade upp lite grejer på nätet.
Sen bar det av till affären och handla lite mat och dylikt. När jag kom hem satt jag och ringde lite samtal.
Älsklingen skulle jobba länge idag som han brukar:(, men han ringde tidigare och var på väg hem:). Så då började jag med middagen. Tråkigt nu när han är borta så långa dagar. Är van vid att ha han lite närmare för då kan jag träffa han när jag vill. Nu är han inte såå långt bort heller men det blir inte lika lätt att ta sig dit och hälsa på.

Har käkat lite middag och nu ska vi fika lite jag och älsklingen♥. Nu klockan 21 kommer det en väldigt bra film på 6:an:). Jag har sett den innan men ser den gärna igen. Kommer bara inte ihåg va den heter. Så nu blir det bra film och fika med älsklingen ikväll♥.

Tänk va bra livet kan årdna sig om man bara träffar rätt person♥:).

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Ha en grymt bra onsdagskväll :)

2010-06-09 @ 21:54:37
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Becca & baby

Jag kom i samma kläder direkt efter också, jeansen satt väldans tajt ett par veckor tills bäckenet dragit ihop sig lite, men annars så :D Var rädd att jag skulle vara supertjock efter förlossningen :(



Har du fått bristningar någon graviditet? Behöver tips på hur man kan få dem att bli mindre, eller åtminstone synas mindre :P



Kram på dig och magen :)

2010-06-10 @ 00:07:23
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: Tuvaling/Ida

Ååå vad mysigt. Jag funderar mycket på hur det var för ett år sedan vad hände då (Min son är 1år1månad om några dagar) Vi kollade oxå på den filmen. Men jag vet itne vad den heter? Vet du? Jaja en annan sak. Det är egentligen inte reklam men jag brukar skriva det till alla som har barn... Jag gör personliga namnhalsband och för tillfället har jag specialpriser på äkta silver då jag kommit över ett konkurs parti.... Kolla om du är nyfiken. Annanrs får du ha en bra dag!!

2010-06-10 @ 09:37:48
URL: http://tuvaling.blogg.se/
Postat av: Jejje

Trevlig blogg du har,och ett mysigt liv/kramar Jejje

2010-06-10 @ 12:45:17
URL: http://livetpastorholmen.blogspot.com
Postat av: Tuvaling

Sen så var det en till film med samma skådespelare på 6:an igår igen. Den tyckte jag nästan var ännu bättre!! Men jag fattade inte filmen utan fick fråga min sambo hela tiden. (vad menar dom, vad hände, förklara. Missade jag ngt??) Så han tyckte nog inte den var bra :) Minns inte vad den hette heller(Typsikt mig att aldrig veta namn på filmer och skådespelare). Såg du den?

2010-06-11 @ 08:20:57
URL: http://tuvaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0