En trevlig dag!

Igår....
började dagen som vanligt med att jag gick upp med älsklingen och drack lite kaffe innan han åkte till jobbet. Efter det vilade jag en stund. På förmiddagen åkte jag hem till en vän som jag skulle ut och fika med. Vi fick med en kompis till henne och i hennes tur en kompis. Vi fyra hitta en jätte mysig äng där vi fika och spelade kubb och det kändes sen på kvällen att man hade rört sig, är ju inte såå långt kvar av graviditeten nu. Det va jätte trevligt:). Sen bar det av till affären och handla till middagen. Åkte hem och tog hand om tvätten,middagen och disken. Sen kollade vi på göta kanal 3.


Idag....
blev det lite sovmorgon. Vakna vid 6:45. Har käkat lite frukost och ska snart in i duschen. Ska sätta på en maskin tvätt och sen bär det av till vännen. Vi ska möta dom andra två inne i stan för att gå på shoppingrunda. Kan bli trevligt, nu när det är så fint väder ute med:).

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tjenare :PKan du snälla följa mig via bloglovin snälla ??? <3:)

2010-06-16 @ 10:29:26
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanskje ha med bilder, mye artigere og lese bloggen da!

2010-06-16 @ 21:10:24
Postat av: Felicia



Allt bra med dej? :D

2010-06-17 @ 15:12:53
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/
Postat av: Felicia ♥

Jodå det är bara bra med mej :)

2010-06-17 @ 16:52:30
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0