Nu får det vara dax!

Ja snart måste det väll ändå vara dax. Går runt med mycket förvärkar nu. Känner hur huvudet kommer längre och längre ner, så nu borde det inte vara så långt kvar.

I torsdags....
va jag och gjorde lite bankärende annars hände det inget speciellt den dagen mer än det vanliga. Lagade mat, diskade ett par gånger och tvättade.


I fredags.....
va jag på banken igen. Blev lite fel när jag var där i torsdags som jag fick rätta till.
Va sen hos barnmorskan. Skulle vara där klockan 11, men när klockan blev 11:20 fick jag tag på en å fråga vad som hände egentligen. Hon jag fick tag i tyckte det var konstigt att jag skulle vara där på en fredag eftersom min barnmorska aldrig jobbar på fredagar. Men jag var väldigt säker vid min tid. Men det löste sig med att den barnmorskan kunde ta an mig i stället. Hon kollade lite i datan och kom fram till att jag skulle varit där förra fredagen. Men det vet jag att det inte stämmer och så jobbade ju inte min barnmorska på fredagar ju hmm. Snacka om snurriga. Allt såg i alla fall bra ut. Kollade hjärtslagen, mätte magen och kollade så jag inte hade infektion. Nu fick jag en ny tid redan på tisdag för hon sa att det inte kunde vara långt kvar. Hon rådde mig även att ta ambulans in om det skulle vara så att värkarna kommer täta. Det lät ju väldigt tryggt vill jag mena. Klart det är tryggt att åka ambulans. Men hon såg att det hade gått väldigt fort med min sista och sade då att det kan gå ännu fortare denna gången.
Hände inte så mycket mer den dagen.


Idag......
har jag och älsklingen varit ute på en liten tur. Hittade ett jätte mysigt ställe vid en sjö där vi drack lite kaffe.
Typiskt då att han ska blunda när jag tar ett kort på han. Men det va ju rätt så soligt.
Annars har vi varit i mataffären och sen har vi bara slappat med lite filmer och haft det allmänt mysigt♥.

Kommentarer
Postat av: Melinda

HAHA. Pappa börjar mer å mer likna en morfar.. :D Ser ut som hans skägg börjar bli lite grått :P Sry Pappa ! :D:D

2010-07-11 @ 21:26:40
URL: http://melindasalomonsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hej, om du är intresserad av en ny design så lottar jag ut en helt gratis just nu:)

Kram

2010-07-11 @ 21:44:56
URL: http://diwagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0