Farligt oväder!

Var hos barnmorska idag och det gick bra. Allt visade bra, magen hade växt och hjärtslagen var bra:).
När jag kommer ut där i från började det regna rejält och åska. Hann precis sätta mig i bilen. Plötsligt lät det som någon slängde sten på bilen. Det visade sig vara hagel stora som tennisbollar. Trodde nästan att det skulle gå igenom rutorna, för det var ju inte lite det smällde:(. Blev änna rädd där ett tag, va lite obehagligt. Hade man fått en sådan i huvudet hade man ju däckat.

Här är en bild, men då har dom hunnit minska något

Älsklingen träffades av en sådan på ryggen och den var stor och taggig:(
Syns kanske inte så jätte bra, men det blev lite rött.
Annars har jag fixat med maten, diskat och tvättat.
Just nu håller älsklingen på att hjälpa en kompis med hans bil.
Sen blir det hem och kolla på film och ta det lugnt. Har känt mig lite seg idag då det har varit en jobbig åskvärme.

Kommentarer
Postat av: nathalie

nu har jag en tävling på min blogg '' månadens superblogg''

man vinner reklam åt sin blogg på TRE hela sidor :D

en kommentar på enbartnatha.blogg.se vid inlägget, och du är MED ! :D



ber om ursäkt ifall du inte är intresserad , det är bara att ta bort kommentaren !

2010-07-13 @ 20:06:42
URL: http://enbartnatha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad stora, tur att du inte fick någon på dig.

Fin blogg du har.. Lycka till med födseln.



MVH Frida

2010-07-16 @ 18:36:44
URL: http://fridamarieandersson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0