Bad och sol!

Här kommer lite bilder från midsommardagen, då jag, älsklingen och två kompisar var ute med båten på havet och grilla.

Älsklingen kör båten!
Älsklingen kör båten
Ute på havet!
ute på havet

Lite uppdatering!

I torsdags......
var jag ute och badade med ungarna i 3,5 timme. Jag låg och pressade i solen medans dom badade. Brände mig lite på benen. Annars lagade jag mat, diskade och tvättade. Sen på kvällen åkte vi till en godisaffär och köpte godis:P.

Igår....
var det fint väder och varmt så då bar det iväg till sjön med ungarna igen. Jag satt i skuggan, tyckte det behövdes. Åkte hem och fixade lite. Sen åkte vi tillbaka jag, älsklingen, kompisen och hans barn och grillade korv och hamburgare. Det var mysigt och trevligt:).

Idag.....
har jag tagit det lugnt på morgonen. Åkte sen iväg för att älsklingen skulle fixa kompisens ena bil, som han håller på nu. Kompisen är iväg och hämtar sin tredje son på 15 år på stationen.

Kommentarer
Postat av: Mickis <33

jag förstår :) Så både poetivt ocb negativt att få barn på sommaren :P

När är hon/han beräknad?

2010-07-04 @ 12:10:32
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0