Sikken dag!

Snö, snö och åter snö. Det bara vräker ner snö här idag. Mysigt e det ju men det e jobbigt ute. Kommer ju inte fram någonstans. Körde till den lilla affären förut, fanns ju knappt någon väg att köra på, bara driver överallt eftersom det blåser så mycket här uppe:(. Men nu har vi det viktigaste hemma så vi klarar oss ett par dagar i alla fall. Får hoppas att ovädret lägger sig snart. Har en jätte söt dobberman hemma över helgen:). Trodde inte att JAG skulle gosa med en dobberman precis, och stor e han me, men han är ju jätte go:). Blev beten av en hund i örat och i läppen när jag va liten, så jag blev lite rädd för hundar i ett par år frammåt, men det släppte ju på ett par år. Men just dobberman har jag haft stor respekt för. Men Rambo e ju så söt och såå snäll så han kan man ju bara inte vara rädd för. Det e bara att visa vem som bestämmer och det e ju JAG! Sitter och kollar på reprisen på OS ifrån nattens OS med Rambo och våran katt Stisse. Ska laga till en god midda sen och ha lite myspys med Älsklingen, hunden och katten till melodifestivalen och OS.

En sööt dobberman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0