Uch vilken dag!

Ingen rolig dag alls idag:(. Lite illamående och blodtrycksfall, men det e ju sånt som tillhör graviditeten. Gick upp redan klockan 6 i morse, men gick och lade mig och sov en stund igen. Nu börjar jag känna mig lite bättre:). Har precis fått en bästa vän=strösocker, hörde tipps om det att man ska äta en sockerbit när man får blodtrycksfall. Hade ju så klart inte det hemma, men strösocker går ju lika bra. Å ingen e ju gladare än jag. Jag får ju inte dricka redbull nu så nu får jag min energi genom att käka strösocker och det e ju bra me:). Dagen fortsätter i OS tecken. Ikväll blir det mycket Sverige på programmet och mycket mys med älsklingen, hunden och katten vill säkert vara med och knö sig med oss i soffan me:). Lite kaffe på det här så blir det mycket bättre:). Lite grinig e jag, det e väll hormonerna, e väldigt lättretlig:(. Försöker ju att sluta å röka å det går ju sådär. Ibland går det skitbra och ibland när hormonerna är som dom e så går det inte alls. Köpte ett paket igår, tänkte det skulle bli den absolut sista, men det paketet tog ju slut så jäkla fort:(, men det e väll min kära älskling som oxå har rökt en del på dom. Nu får det fan i mig bli det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0