Känns bättre!

Igår blev det sovmorgon, härligt:). Gick inte upp förräns vid 8:30. Syvdottern sov oxå över här hos svärmor. Henne körde vi till Göteborg, mitt i smeten skulle hon. Hon skulle säga upp sin lägenhet. När hon står där och fyller i papprerna ser jag till min förskräckelse att en anställd där står och slänger massa plastembalage, sånt som man knäpper med, och jag älskar ju sånt. Så klart så frågar ju jag, kunde ju inte låta bli, om jag fick dom. Hon skratta till och sa ju att jag självklart skulle få det. Så nu har jag att göra en stund:). Vi klara oss helskinnade där i från:), trotts att jag kände mig som den jag e, en bonnatös i storstan. Efter detta åkte vi till svärmor och packade en väska till svärfar som fortfarande e på sjukan. Vi lämnade styvdottern på vägen. När vi hade kört dom 7-8 milen ner fick vi veta att vi inte fick komma in på hans rum. Det visade sig att det va en som hade spytt och dom visste inte om det bara va magsjukan eller vinterkräksjukan. Så dom hade stängt det rummet. Så det va bara till att åka hem till svärmor igen. När vi kom hem så lagade jag middan och svärmor dammsugade. Våran hund stökar ner en del. Sen blev det let´s dance och OS på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0