Inget bra slut på dagen:(

Idag har det varit ganska så lugnt. Har varit en slappdag idag. Har haft foglossning, men känner mig lite bättre nu. Svärmor ringde i eftermiddags och tala om att svärfar va på väg till sjukhuset:(. Han har fått blodförgiftning, och det e tydligen ganska allvarligt, inget kul alls. Nu ska han opereras ikväll på tre ställen i handen:(. Det jobbiga e att min svärmor e handikappad, hon har bara ett ben så hon klarar sig inte så bra själv. Hemma går bra för henne, men hon kommer inte iväg och kan handla, som hon hade behövt, eller hämta posten:(. Sen e det ju andra tråkiga saker som händer som jag inte riktigt kan hänga ut här, men det kommer kanske senare. Gillar bara inte att andra försöker att påverka andra till ett beslut som man kan ångra senare då det e försent:(. Nu ska jag mysa med min älskling och våra djur till OS och bara vara och droppa allt. Det finns en dag imån me när man endå inte kan påverka något idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0