En lugn och behaglig dag:)!



Våran lilla katt, Stisse löper. Hon har höllt på att skrika i en månad nu till och från:(. Hon e ju egentligen innekatt, men nu åkte hon ut i det fria. Vi bor ju väldigt bra så det finns ju ingen anledning till att hon ska behöva vara innekatt. Det e ju bara det att hon e ju inte stelireserad och hon får heller ingen p-piller, upps, men det blir ju lite gulligt med kattungar.

Idag har vi gjort lite bankärende och handlat lite mat. Annars har vi inte gjort så mycket idag. Har precis käkat middag. Det blev marinerad fläskfile med stekt potatis med brunsås *mums*.

Nu sitter vi och kollar på förkväll. Ikväll ska vi  kolla på någon film, antingen om det kommer någon bra på tv:n eller om det blir dvd:n.  Köpte tre filmer för ett litet tag sedan. En rysare som jag inte kommer i håg vad den heter och mordkomisionen del 1 och 2. Min älskling gillar inte mordkomisionen så det passar jag på att titta på när han har somnat. Han somnar tidigt, långt innan mig.

Idag kan jag gå igen utan stöd:), har inte så ont idag:).

Kommentarer
Postat av: .Marte

søt blogg <3

2010-04-06 @ 20:22:55
URL: http://www.mamar.blogg.no
Postat av: Becca & baby

Nej, jag har himla otur i precis alla andra spel , bara tian-lotter jag nånsin vunnit på typ :P



Måste vara jobbigt med så mycket foglossning, har du provat ett stödbälte? :)



2010-04-06 @ 21:32:27
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: Becca & baby

En i min föräldra-grupp har jätteont av foglossning och hon har en TENS-apparat som hjälper henne oerhört. Har du provat en sån? Annars tycker jag att du ska passa på att fråga sjukgymnasten om det när du ändå är där :)



2010-04-07 @ 19:20:54
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: Becca & baby

Vad ska man kalla det? Det är typ som elstötar man får, fast svaga, de används mycket när man skadat sig och har mycket ont. Jag hade min under förlossningen och det hjälpte litegrann. Den funkar som när man slår i knät och får ont, sen gnuggar man med handen, då gör det ju mindre ont. Det blir samma effekt med tens-apparaten :)



Ja, vore skönt om jag får mindre att plugga sen :)

2010-04-07 @ 19:41:13
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0