Inget kul att vara datalös

Har varit datalös över en vecka:(. Våran kära data ville inte vara med mer. Men nu har vi äntligen inneskaffat en ny:). 
 
Lite uppdatering::

Dagarna har varit ganska lugna och tråkiga förutom när styvsonen kom hit i onsdags, då fick jag lite sällskap. Och han ska vara kvar här ett tag.

Har haft ganska ont av foglossningen. Har haft lite svårt att gå vissa dagar och då kan det vara lite roligt att ha en data så man har något att göra dom dagarna jag inte kommer från soffan. Styvsonen och hennes pappa är ute och målar på dagarna.

Var på mitt första efterlängtade besök hos sjukgymnasten i måndags förra veckan. Dom konstaterade att jag apsolut behövde ett graviditetsbälte. Men tydligen så skrivs det inte ut hur som helst. Dom måste i sin tur beställa det från ett större sjukhus ett par mil härifrån. Och dom vill inte bara skicka det utan att veta att jag verkligen behöver det. Och det har min sjukgymnast försökt att förklara för dom att jag måste ha ett sådant för att fungera. Nu verkar det som att dom har fattat och det ska nu vara på väg hit upp:).

Idag har jag, min älskling och min styvson varit på köpcentrat, Torp, i Udevalla. Där köpte vi bland annat datan, jätte liten och söt, kommer bild sen, mat, byxer till mig, (magen växer ju så det knakar så jag behövde lite större byxker), matvaror och så var vi på McDonnalds:P.

Nu ikväll har vi käkat marinerad fläskfile med stekt potatis och brunsås:P
Nu e älsklingen och styvsonen ute och lackerar en traktor. Sen när dom kommer in ska vi käka lite efterätt. Det blir varma jordgubbar och glass. Sen blir det film och godis:P.


Kommentarer
Postat av: Becca & baby

Hejsan :)



Är lite sjuk just nu, men annars är det bara bra med mig/oss :) Hur är det själv?



Skönt att du får ett sånt stödbälte!

2010-04-19 @ 21:22:49
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: Elionore Tynell

hehe, okej.. Vad tråkigt att vara datalös!!

Min veecka har varit bra :)

2010-04-19 @ 23:05:08
URL: http://tynellelionore.blogg.se/
Postat av: Becca & baby

Jag är förkyld och hade feber förut, nu är det bara snor och hosta kvar :)



Jag är 19, så jääätteung är jag inte ;p

2010-04-20 @ 10:21:24
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0