Tråkigt!

Utbetalningen av lönen  dröjer och jag sitter och väntar på att få åka å storhandla. Känner att det inte är någon mening att åka till affären för att kunna handla några grejer om man bor en bit bort. Lika bra att sitta här och vänta på att det kommer in lite mer.

Vakna i natt igen av smärta i ena njuren. Det är precis som någon  sätter en kniv i mig:(. Ska åka förbi sjukan sedan och hämta ett rör så jag kan lämna prov. Så får det bli en kur av medecin igen. Gick upp vid 8 och trodde ju att jag skulle få åka iväg och handla, men shi fick jag.

Sitter och kolla lite på Bigbrother på dvd:n med styvsonen och bara väntar.

Har inte så mycket smärta av foglossningen idag, då graviditetsbältet verka funka bra:).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0