Resa

Gick upp första gången vid 7:30, men jag somna ju om då. Gick sedan upp vid 12:30 *upps*. Men jag va ju utvilad då:). Och jag hade inte så ont då:).

Efter en ganska lugn start bar det av med älsklingen å hälsa på svärföräldrarna. Styvsonen va kvar hemma med alla djuren.
Tog en kopp kaffe och tjöta lite sen åkte vi hem igen. På vägen hem handla vi lite mat. Eftersom det va mycket trafik tog det ett tag att köra så vi va inte hemma förräns nu på kvällen.

Nu kollar vi på film allihopa.

Imorgon ska jag in till stan lite ärende, så får hoppas på att det blir en dag utan så mycket smärta imån me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah ;D

2010-04-27 @ 11:23:57
URL: http://luniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0