Äntligen!!

Hade ont lite i ena njuren igår:(. Vakna av det i natt, så nu är det väll dax för ännu en njurivägsinfektion:(. Va ju inte så länge sedan jag hade det och fick medecin för det.

Gick upp vid 8 i morse, och i och med att jag vakna i natt så e jag lite trött och seg nu.

Va hos sjukgymnasten i regnet förut och fick en överaskning. Mitt graviditets-bälte hade ÄNTLIGEN kommit:). Så nu går jag runt med det och hoppas att det ska hjälpa. Känner redan en liten förändring. 

Resten av dagen blir ganska så lugn. Ska ladda inför storhandling i morgon. Ska kolla lite film och bara slappa. E ju sånt där slappväder idag. Bara regn och regn. Men efter regn kommer ju solsken:), får hoppas på det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0