Var är sommaren?

Inget trevligt väder ute idag:). Mulet och vinden är kall. Nu vill jag ha sommar.

Somnade någorlunda bra tid i natt. Redan klockan 1 (tidigt för att vara mig). Och gick upp redan klockan 7. Men det va nära att jag kunde få en sömnlös natt. Jag har en fruktansvärd spindelfobi, så jag nästan borde söka hjälp för det. Så igår-kväll hände det som höll på att göra min natt sömnlös. Min styvson berättar för mig hur man under tiden man sover får i sig spindlar, små då alltså. Saken är ju den att varken om det skulle stämma eller ej har inte med saken att göra för mig. Utan det har med det att göra, att jag har en sådan förskräckelse för dessa djur att jag vill bara dö när jag hör namnet. Så saken blev ju inte bättre över att jag fick höra detta.
För några år sedan fick jag se en i duchen. Det slutade med att jag duchade på jobbet i en vecka.

Nog pratat om dessa äckliga saker!

Idag har jag varit i affären och handlat lite mat och varit med älsklingen ute med hunden. Annars har dagen varit ganska så lugn och det förblir den nog, då jag har ganska ont av foglossningen idag:(.

Ikväll blir det att kolla på Talang, ett jäkligt bra program tycker jag:).

Kommentarer
Postat av: Hetty<3

Søt header :D

2010-04-23 @ 14:33:15
URL: http://hettymoor.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0