Tråkigt väder:(. Var e sommarn...

Somnade väldigt sent igår på grund av ont i höften:(. Vaknade inte förräns vid 13, fick nästan lite panik. Men jag fick sova läänge i alla fall:). Men foglossningen som brukar gå över efter en natts sömn fanns där när jag vakna endå:(. Så nu läängtar jag tills jag får mitt graviditetsbälte.

Dagen har varit ganska lugn. Har käkat lite middag. Älsklingen gjorde hamburgare:P, va längesedan jag åt det.

När jag vaknade snöa det ute, och nu regnar det, snacka om aprilväder. Nu ska det regna här i ett par dagar. Får hoppas att det blir soligt och varmt snart igen.

Ikväll blir det film och godis med älsklingen och styvsonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0