Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Malen 58

Hur kan du överhuvudtaget kalla dig 3 barns mamma?? När du INTE alls tar ansvar för dina barn, det var snart 1 år sedan du träffade Louise och Alex senast, vad har dom gjort för att bli övergivna av sin mamma 2 ggr i livet?? Du borde skämmas som sätter ett 4.e barn till världen och borde känna enorm tacksamhet mot Niklas o Mikael som tar hand om de 3 första barnen. Hoppas du förstått vem kommentaren kommer ifrån? då jag är Stolt Mamma till Alexander o Louise som tillsammans med pappa Nicke fostrar, älskar, tröstar och lever med "dina" barn varje dag. Jag tror inte ens du förstår viklet tomrum du satt i dina barn genom att bara försvinna ut ur deras liv. Jag är arg, besviken och ledsen för barnens skull att dom ska behöva hantera alla dessa känslor för att du är egoistisk, att du sen skyller ALLT på Niklas..jag det måste vara lätt att slippa ta ansvar själv?

"Vem som helst kan kalla sig mamma, men det är få som förtjänar det, du har INTE förtjänat detta"

2010-05-04 @ 09:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0